söndag, april 04, 2010

:)

Jag tycker dessa anonyma kommentarer är ganska intressanta.. Jag har ingenting emot dom, tvärtom.. Tycker däremot att det är ganska intressant hur mycket folk vet och tror att de vet, och undrar varför de inte bara kan stå för vilka de är så man kan diskutera saken som vuxna människor, face to face.. Men det går ju inte, nej nej.. Det kan man ju dö av..

Helgen har varit helt sjukt jävla grym, och precis vad jag behövt efter den sjuka veckan med alla studier.. Så jävla grymt och kommit igång igen, och framförallt att det glider på sjukt bra.. Kanske inte sådär jäääääätteroligt alla gånger, men det funkar! :) Nu ska jag ut på en långvända med mitt monster, sen blir det 2 diagnoser och sen filmtajm! Hoppas ni hare lika grymt som jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar