måndag, augusti 03, 2009

Bloggvärlden och dess absolut oskrivna lagar..

Nu är jag tillbaks här igen, efter mycket runtvalsande, men jag trivs allra bäst här. Kan komma och gå som jag vill, och skriva om vad jag vill, när jag vill utan att behöva bekymra mig om alla dessa blogghoror med deras sjuka kommentarer och sjuka intriger.. Bloggvärlden är en helt egen värld i sig.
Bloggare sinsemellan finns det INGA regler, man skriver vad man vill, hur man vill och på vilket sätt man vill, oavsett vem som blir sårad eller mår dåligt, man gömmer sig bakom sin dataskärm, bakom alla hårda ord. Ingen blir dömd eller glömd.

Im not a part of that world, och vill dessutom inte heller.
Now im back, and im only back for me.

1 kommentar:

  1. Ja det var väldigt trevligt att hamna på din lista bland kära favoriter, men min fråga är.. känner jag dig ens? :) Hur kommer det sig att jag hamnat på listan från första början!

    Teresa

    SvaraRadera