tisdag, november 10, 2009

I WANT IT ALL!

IKEA
Jorun, matta - kort lugg 349:-
Lack, soffbord - björkmönstrad 199:-
Bodö, garderob 319:-
Bodö, Hylla med 3 lådor 249:-
Hemlis, galge 4-pack 7:- (* 4)
Ram, spegel 59:-
/ 1203 :-

Rusta
Vinglas 25cl (finns i flera färger) 14:90:-/st (*12)

Gina Tricot
Tina zip hood jacket 249:-
Samantha long cardigan 199:-
Maja Top 199:-
Wera leggwarmer 79:-
Mimmi denim leggings 179:-
Paris leggings 149:-
Frida demin leggings, black 179:-
Frida demin leggings, blue 179:-
Sassie satin leggings 199:-
Sassie washed leggings 249:-
Tilly fringe tube, black 129:-
/ 1989 :-

Det är ju inte ens 'mycket' pengar det handlar om..
Hade jag bara haft ett jobb nu hade jag haft en helt nyinredd hall, ett fräschare vardagsrum & nåt nytt att ta på mig..
Jag håller tummarna för att jag får jobbet på Dustin!





1 kommentar:

  1. Jag hade skrivit det, om jag inte hade SOMNAT på telefonen samtidigt som jag skrev det, plus efter jag skickat det. jag fick inte ut mer än så eftersom jag inte ORKADE trycka på tangenterna, men det vägrar hon lyssna på.

    Hade hon dock skrivit direkt på sms och sagt att dom orden sårade henne så hade hon kanske fått ett förlåt, men det var inte så jag menade via telefon, men nu tyckte hon att det var roligare att skriva ut mig som en värdelös vän i sin blogg. (ja, jag vet, jag borde inte ha sjunkit till samma nivå, men jag blir upprörd och då tänker jag inte..)

    Jag förstår precis hur hon känner då jag själv förlorat folk efter att dom varit väldigt sjuka och dom har stått mig nära, men att hon vägrar inse att hon har läst helt fel och SJÄLV har bett mig INNAN att inte säga förlåt varje gång någon missförstår mig, nej då pallar jag faktiskt inte ta den skiten.

    Vi tar ett break och hörs några månader senare istället, för jag orkar inte bråka med henne och hon behöver VERKLIGEN inte bråk just nu.
    Det är inte synd om mig, men jag hade VERKLIGEN inte reagerat likadant om jag visste att den personen på andra sidan mådde som mig.
    Det handlar inte om att jag inte brydde mig, det handlar om att jag inte var vid medvetande ungefär, så borta var jag.

    Men som jag sa till henne, det är ingen idé att vända ut och in på det här om vi inte kommer någon vart när hon vill att jag säger förlåt för att hon missförstått eller tolkat "jag orkar inte skriva mer, är helt slut" som ett hån mot hennes pappa eller vad hon nu fick för sig och jag precis har lärt mig att inte säga förlåt för att folk missförstår mig.

    SvaraRadera