söndag, november 08, 2009

Okänsliga jävlar..

Alltså.. jag förstår att ni firar fars dag alla ni lyckligt lottade som fortfarande har en pappa vid liv att fira en dag som denna.. MEN, för min del finns det ett men.. Prata inte med mig om hur underbart det är, OM ni ska komma på er mitt i och börja be om ursäkt för att min pappa är död.. Jag är väl medveten om det, och jag hade själv firat min pappa på fars dag om han fanns här med mig idag.. Det är inte synd om mig, jag behöver inte er sympati.. Jag har bra och dåliga dagar absolut! Självklart så tänker jag på honom varje dag, men jag tänker även på hur lyckligt lottad jag är som har skitfina vänner, en underbar mamma & syster, helt otroligt charmiga systerdöttrar... Det finns så himla mycket mer hos mig än min döda pappa, kom ihåg det!

1 kommentar:

  1. Jag firar inte en människa som inte finns i mitt liv! ;)

    SvaraRadera