tisdag, februari 23, 2010

Värmande, klokt mess.

Kim?..

Vi sitter i exakt samma båt och jag vet vad du genomgår..
Förstår att du måste må så otroligt dåligt! Men så som jag brukar tänka om * är att varför kämpa för någon som inte vill ha en? * har verkligen krossat mitt hjärta totalt.. och jag kan tänka mig att ditt hjärta också är det. Jag vet att det går upp och ner.. Ibland kan jag själv få värsta rycket och bara vilja åka till honom.. och tro att allt blir som vanligt igen.. De var i förrgår som jag verkligen förstod att han inte är värd detta.. Jag har försökt med allt! Men ju mer jag försöker ju mer krossas bara mitt hjärta ännu mer.. de gäller att kunna släppa taget och inse att han inte är mitt livs kärlek.. de är inte han jag ska leva med resten av mitt liv.. för om han hade tänkt likadant kim? hade han redan varit tillbaka hos dig.. Man ska aldrig sluta hoppas men man ska inte leva allt på hoppet heller.. För mig är det nästan försent.. det har gått för långt..
Jag vet inte om jag skulle ta tillbaka * även fast jag älskar honom..
Men jag hoppas att du verkligen tänker på dig själv också och inte bara J..

ta hand om dig!

_____________________________

M, jag blir så himla glad av dina kloka ord.. för du har verkligen helt rätt! Det är inte värt att sänka sig själv och vilja sjunka genom jorden varje gång man tänker på någon som man faktist älskar utav hela sitt hjärta! Både du och jag är fan värda så himla mycket mer.. Man kan inte kämpa för två, när man upptäckt att den andra lagt ner all verksamhet! I grund och botten kan man bara se till sig själv, gjorde jag allt jag kunde och hundra gånger mer därtill? Ja, finns det fler fiskar i havet? -JA. Det får vara tufft, och det får kännas fördjävligt.. Men det bästa är faktist att alla har rätt i att det faktist går över, och det vänder.. Och man mår bättre allt eftersom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar