torsdag, oktober 15, 2009

???

Jag vet inte riktigt vad som är fel längre, eller vad som håller på att hända med mig..
Jag struntar liksom i allt, eller rättare sagt är helt likgiltig inför allt..
Min vardag består av att sitta framför datorn, spela spel, söka jobb & glo på tv.. Och självklart minst 3 vändor med hunden, jag lagar mat och slänger in en maskin tvätt eller två, smådiskar lite, tar eventuellt ett bad, och läser en bok.. Är jag trött så sover jag dagarna igenom och går upp en halvtimme innan J & C kommer hem och börjar med middagen, är jag för pigg för att sova på natten.. Ja, då är jag vaken.. Tiden går så jävla långsamt, samtidigt som jag vecka för vecka inser att dagarna bara flyger förbi.. Antingen vaken flera dygn i streck eller sover i 12-13 timmar med kisspauser och hundpromenad.. Vad gör man när man tappat ALL motivation?

2 kommentarer:

  1. <3 yah girl, no mattah what!
    har saknat dig så att jah blir blååå..
    ring mig, okkiii?
    PUSSSSS / Z

    SvaraRadera
  2. Prata med någon om jobb, skicka ett mail, ring eller gå till arbetsförmedlingen dom kan aktivera dig med annat än jobb, tex en praktik. Eller träffa upp en studievägledare.

    SvaraRadera