tisdag, oktober 13, 2009

Girls, girls, girls..




Det här är ett jävligt roligt gäng med tjejer, tjejer som var och en på sitt sätt har betytt mycket för mig, och som jag har haft mycket kul tillsammans med. Det allra tråkigaste för mig är självklart att vi inte umgås längre allihopa tillsammans, men också de få gånger som nu tillexempel på min födelsedag då det blir jobbigt med inbjudningarna.. Jag personligen har ju ingenting otalt med någon i detta gäng med härliga tjejer, men det finns ju vissa utav oss som fimpat med andra utav den ena eller den andra anledningen..
Jag har valt att vara helt och hållet ego, och bjudit in allihopa.. Sen tror jag i och för sig att det slutar med att jag, N & A kommer sitta här själva i slutändan.. Men jag hoppas att nostalgi-känslan letar sig tillbaks nånstans in i era hjärtan och att ni dyker upp allihopa!

Haha, nu känner jag mig skitfjollig. Och nej, jag är inte helt hjärndöd som inte fattar att alla är upptagna på varsitt håll och att man inte umgås på samma sätt som när man var 15 och kunde hänga på en och samma parkbänk hela natten, men ni förstår nog vad jag menar..

Men what-tha-fuck, jag har inte firat min födelsedag ordentligt sen jag fyllde 19, nu ere dags tycker jag. Hoppas i alla fall att det blir något att se fram emot!

1 kommentar:

  1. Jag kommer lätt :D och bjud vilka du vill! med tanke på att det är din födelsedag så är jag 100 % villig att lämna gammalt groll åt sidan helt.(antar att det är mej du menar som det ego man är :P) Allt för att du ska få den födelsedagen du önskar och förtjänar :D ( fan va smörigt det blev haha :P )

    SvaraRadera